.

Ewaluacja

        Wykonane przez Was zadania będą ocenione zespołowo, po zakończeniu poszczególnych etapów. Każdej grupie zostaną przyznane punkty według ściśle określonych kryteriów, z którymi musicie zapoznać się przed przystąpieniem do pracy. Należy zwrócić uwagę na ilość i jakość zgromadzonych materiałów i informacji, zawartość merytoryczną, estetykę wykonanej prezentacji, pracę poszczególnych członków zespołu, jak również produkt końcowy tej pracy. Kryteria oceny poziomu realizacji zadania przedstawione są w następujący sposób:


Wymagania i poziom ich realizacji
Minimalny
1 pkt.
Rozwinięty
2 pkt.
Zaawansowany 
3 pkt.
Wzorcowy
4 pkt.
Pkt.
Wynik badań i poszukiwań:
- ilość i jakość pozyskanych informacji i materiałów.
Zgromadzone materiały i informacje są niewystarczające do realizacji zadania
Zgromadzono niektóre wymagane informacje i materiały, ale są one niewystarczające do poprawnego  zrealizowania zadania
Zgromadzono większość wymaganych informacji, ale nie wszystkie są konieczne do realizacji zadania
Zgromadzone informacje i materiały wystarczają do pełnej realizacji powierzonego zadania




1-4
Zawartość merytoryczna:
- dobór informacji i materiałów dotyczący rodzajów brył
- poprawność merytoryczna
-sposób opracowania.


Źle dobrane informacje i materiały, liczne błędy w opracowaniach, brak własnych opracowań

Temat zrealizowany zbyt ogólnie. Nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów. Praca zawiera tylko nieliczne własne opracowania

Temat opracowany właściwie, zawiera wszystkie potrzebne informacje i materiały. Zawiera własne opracowania.
Obszernie, wyczerpująco opracowany temat. Zebrane informacje i materiały tworzą logiczną całość. Są liczne własne opracowania




1-4
Sposób prezentacji efektów pracy, ogólne wrażenie estetyczne.
Informacje przekazane nieatrakcyjnie, zawierają liczne błędy. Projekt "Bryłolandii " nieprzejrzysty. Bryły wykonane niestarannie

Informacje słabo uporządkowane, tylko częściowo dostosowane do treści. Projekt tylko częściowo dostosowany do treści. Bryły wykonane w odpowiedniej ilości dosyć starannie.
Zgromadzone informacje i materiały zaprezentowane w sposób zrozumiały, uporządkowany. Projekt " atrakcyjny, dostosowany do treści "Bryłolandii".  Bryły przygotowane starannie
Informacje i materiały zaprezentowane bardzo atrakcyjnie, logicznie. Projekt adekwatny do treści. Przygotowane bryły są bardzo estetyczne, ciekawie ozdobione.



1-4
Jakość i poprawność wykonania makiety.

Makieta nieestetyczna i uboga, brak elementów graficznych
Makieta dosyć przejrzysta, niepoprawny dobór kolorów i brył.
Makieta ciekawie zakomponowana, przejrzysta, prawidłowy dobór kolorów i brył.
Makieta zaprojektowana bardzo dobrze, przejrzysta, czytelna. Zastosowano nietypowe rozwiązania architektoniczne




1-4
Koordynacja działań, umiejętność współpracy w grupie podczas realizacji zadań
Całkowity brak współpracy z partnerami lub grupą, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji zadania. Kolejne kroki nie są wykonywane starannie i terminowo
Nie wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji całych aspektów zadania. Kolejne kroki są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo. Słaba współpraca z partnerami
Współpraca uczniów w grupie układa się prawidłowo. Większość uczniów uczestniczy w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki wykonywane dokładnie, ale nie zawsze terminowo
Bardzo dobra współpraca całej grupy, wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki wykonywane są dokładnie i zawsze terminowo.


1-4